Wypytaj.pl

daga
  • Ostatnio online
  • Zadanych pytań 856651
  • Otrzymanych odpowiedzi 43873
  • Otrzymanych pytań 659
  • Zignorowanych pytań 56
  • Udzielonych odpowiedzi 472

Wypytaj użytkownika daga:

Wywiad użytkownika daga

Makiriam

Makiriam

Co sądzisz o muzyce Barok rock?

daga

daga

fajna jest.

Makiriam

Makiriam

Co sądzisz o muzyce Disco polo?

daga

daga

jest do dupy. xP

Makiriam

Makiriam

Co sądzisz o muzyce Electro?

daga

daga

fajna jest. xd

Makiriam

Makiriam

Co sądzisz o muzyce Big beat?

daga

daga

fajnie grają

Makiriam

Makiriam

Co sądzisz o muzyce Ambient?

daga

daga

nie przepadam.

Makiriam

Makiriam

Święta dla Ciebie są magiczne?

daga

daga

czy ja wiem.. ; /

nie odczuwam tego. *.*

Makiriam

Makiriam

Kończą mi się pomysły na pytania... Jak coś wymyślę to zadam :/

daga

daga

luz. ;D

Obserwowani (6)

Obserwujący (9)