Wypytaj.pl

natalya55

natalya55

warszawa

  • Ostatnio online
  • Zadanych pytań 856975
  • Otrzymanych odpowiedzi 44352
  • Otrzymanych pytań 1254
  • Zignorowanych pytań 6
  • Udzielonych odpowiedzi 581

Wypytaj użytkownika natalya55:

Wywiad użytkownika natalya55

Anonim

Anonim

Co sądzisz o muzyce hip-hop?

natalya55

natalya55

nie lubie je;-/

Gazzo

Gazzo

A może to jakiś fajny 20 latek:D

natalya55

natalya55

może ty to wiesz??:Dodwiedził cię??:D

Gazzo

Gazzo

Jak dał perfumy tzn że ma na Ciebie cheć:DNie dał gitary bo...nieważne:P

natalya55

natalya55

taaa...dzieki za pocieszenie ale ten stary pedofil mnie nie dostanie,nigdy :Dale nie dokoncz XD

Gazzo

Gazzo

Co dostałaś od Mikołaja?;>

natalya55

natalya55

mikołaj mnie nie lubi;-)dał mi perfumy (playboya,pedofil jeden XD )kase pluszaka słodycze...
a mnie nie lubi bo ja chciałm gitare XD

Toosia

Toosia

Jesteś na dyskotece upita w cztery dupy , rano budzisz się i znajdujesz się naga w łóżku facetem którego wog. Nie znasz co robisz ? 

natalya55

natalya55

o kur** ciekawe pytanie...wrzeszcze przerażona i wieje XD

Anonim

Anonim

Jaki jest Twój ulubiony rodzaj pizzy?

natalya55

natalya55

margeritta:-)

Anonim

Anonim

Jaka jest Twoja ulubiona potrawa z kuchni meksykańskiej?

natalya55

natalya55

tej kuchni nie mam :-)

Anonim

Anonim

Czy uważasz, że zdrowo się odżywiasz?

natalya55

natalya55

jeśli chipsy to cos zdrowego to tak XD

Obserwowani (20)

Obserwujący (40)