Wypytaj.pl

croisenmoi

croisenmoi

Perth

Lubie odpowiadać na Interesujące Pytania .

>CZYTAM WSZYSTKIE WASZE ODPOWIEDZI WIĘC CHCIAŁ BYM ŻEBYŚCIE NIE PISALI RZECZY TYPU "NO" ALBO "XP" TYLKO ODPOWIADALI NORMALNIE


~~~ UPDATE 02.05.11 - Wróciłem do was po długiej męcząco-ciekawej przeprowadzce z Polski do Dubaju. Jest zajebiscie.

UPDATE 12.07.11 Aktualnie loguje sie z Australijskiego Perth po kolejnej przeprowadzce ;) Nie jest juz tak fajnie jak w Dubaju...

UPDATE 15.12.11 Loguje sie kolejny raz z Perth Australii, wylatujemy w przyszlym tygodniu do Dubaju kolejny raz. Sorry ze mnie nie ma tak dlugo, nie usuwajcie mnie z obserwowanych :( nadal o was pamietam i jeszcze tu wroce :)

Sprawdź mój i mojej koleżanki kanał youtube, gdzie krecimy smieszne filmiki jak np. : malujemy mnie na kobiete / jak stac sie fajnym w szkole. youtube.com/user/itsdareugh

  • Ostatnio online
  • Zadanych pytań 545852
  • Otrzymanych odpowiedzi 74449
  • Otrzymanych pytań 4132
  • Zignorowanych pytań 579
  • Udzielonych odpowiedzi 2779

Wypytaj użytkownika croisenmoi:

Wywiad użytkownika croisenmoi

Nonsensoholiczka

Nonsensoholiczka

Załóżmy, że MUSISZ mnie przyjąć do swojej rodziny. Możesz jednak wybrać, kim mam dla ciebie być. Mężem? Żoną? Wkurzającą ciotką? Wredną teściową? Słit siostrzyczką? A może twoją ukochaną córeczką? Lub potworem mieszkającym w twojej szafie (to też rodzina)?

croisenmoi

croisenmoi

Siostrzyczka albo potworem... jedno i drugie to samo ;)

Anonim

Anonim

Heck yeah bay-bee keep them ciomng!

croisenmoi

croisenmoi

who are you? xDD

Anonim

Anonim

Dawno cie nie bylo. Fajny ten filmik z makijazem na Jokera.

croisenmoi

croisenmoi

Dzieki, a czemu piszesz z anonima nie wiem kim jestes ;D

zamarzona226

zamarzona226

Zdarzają ci się myśli, że chciałbyś powrócić do dzieciństwa? :D

croisenmoi

croisenmoi


raczej nie

zamarzona226

zamarzona226

Jaki masz karnisz w pokoju: metalowy, plastikowy, drewniany? ;p

zamarzona226

zamarzona226

Czujesz zdenerwowanie, smutek, że pół wakacji już zleciało? :(

wypytaj.pl

wypytaj.pl

To jest pytanie dnia, na które odpowiedziało 404 osób. Zobacz jak odpowiadali.

Interesuje Cię opinia innych na Twój temat? 

croisenmoi

croisenmoi


Najblizszych tak

wypytaj.pl

wypytaj.pl

To jest pytanie dnia, na które odpowiedziało 369 osób. Zobacz jak odpowiadali.

Lubisz dominować, albo przewodniczyć w grupie?

croisenmoi

croisenmoi

Raczej nie chociaz i tak sie zdarzalo

wypytaj.pl

wypytaj.pl

To jest pytanie dnia, na które odpowiedziało 340 osób. Zobacz jak odpowiadali.

Lubisz stawiać sobie ambitne cele?

croisenmoi

croisenmoi

Stawiac tak, ale jakos zazwyczaj do nich nie dochodze .

wypytaj.pl

wypytaj.pl

To jest pytanie dnia, na które odpowiedziało 399 osób. Zobacz jak odpowiadali.

Stawiasz na karierę czy rodzinę?

croisenmoi

croisenmoi

Jeszcze na nic , ale jak cos to Rodzina bedzie wazniejsza

Obserwowani (18)

Obserwujący (161)