Wypytaj.pl

cieplekluchy

cieplekluchy

CIEPŁE KLUCHY - osoba niezdarna, powolna, fajtłapa :D

  • Ostatnio online
  • Zadanych pytań 658829
  • Otrzymanych odpowiedzi 43162
  • Otrzymanych pytań 14
  • Zignorowanych pytań 0
  • Udzielonych odpowiedzi 12

Wypytaj użytkownika cieplekluchy:

Wywiad użytkownika cieplekluchy

Anonim

Anonim

Najbardziej znienawidzona reklama w TV to...

cieplekluchy

cieplekluchy

OREO! Matkonienawidzetegodzieckazcałegoserca -.

Anonim

Anonim

Ile języków obcych powinno się według ciebie dobrze znać?

cieplekluchy

cieplekluchy

Wszystkie byle nie angielski :D

Anonim

Anonim

Masz już plany na tegoroczne wakacje/urlop?

cieplekluchy

cieplekluchy

Będę chodzićdołęzycyołjeee XDD (nie czytajcie tego o.o)

Nonsensoholiczka

Nonsensoholiczka

Nie jesteś powolna, bo nawet jak normalnie chodzisz, to za tobą nie nadążam XDDDD

cieplekluchy

cieplekluchy

TO MOJE NORMALNE TEMPO ;_; I czemu mnie szpiegujesz, to krępujące XD

Nonsensoholiczka

Nonsensoholiczka

To jasne, ze byś poszła, "bo D. będzie", a jego by nie było, bo by expił XDDDDDDDD

cieplekluchy

cieplekluchy

No, pewnie tak ;_; Powinien sobie kupić herbatę exp, kurde -. XD

Nonsensoholiczka

Nonsensoholiczka

sresteś srucharem :-||

cieplekluchy

cieplekluchy

Kto tu jest scuharem? Ja bym nie srała i nie szła do jakiejś szkoły bo 'WSZYSCY IDĄ' XD (tak serio to zapewne bym poszła ale ciii XDD)

wypytaj.pl

wypytaj.pl

To jest pytanie dnia, na które odpowiedziało 1594 osób. Zobacz jak odpowiadali.

Co jest cenniejsze - intelekt czy uroda?

cieplekluchy

cieplekluchy

KASAA XD Nie no tak serio obie rzeczy uważam za suchar. Osoby z urodą myślą, że są super a nie są, osoby z intelektem myślą że są super, a nie są.

Anonim

Anonim

Na jaki koncert tym sezonie najbardziej czekasz?

cieplekluchy

cieplekluchy

Czekam na C.N.Blue i nieważne w jakim sezonie, może nawet być w innym życiu XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Anonim

Anonim

Jakiej nietypowej umiejętności chciałbyś się nauczyć?

cieplekluchy

cieplekluchy

Umiejętność zagadywania do nowych ludzi i niekompromitowania sie przy nich XD

Obserwowani (1)

Obserwujący (1)